Klantenservice van je bedrijf effectief maken met deze 3 methoden

Menno Bouma Klantenservice Plaats een reactie

Klantenservice effectief maken, dat is wat de meeste bedrijven graag willen. In dit blog leg ik je 3 methoden uit om je klantenservice effectiever in te richten. Door hier aan te werken worden meer klanten beter geholpen en voorkom je dat de kosten voor service medewerkers te hoog oplopen. Laten we snel starten.

Lees meer »

Lidmaatschap met community gebruiken als verdienmodel met deze 3 methoden

Menno Bouma Communitybuilding, Lidmaatschappen Plaats een reactie

Een lidmaatschap met community is een prima verdienmodel om je klanten beter te kunnen helpen en om terugkerende omzet te genereren. Met een community kun je de meest waardevolle plek binnen je vakgebied worden. In dit blog zal ik je 3 methoden uitleggen om een lidmaatschap als verdienmodel te hanteren.

Lees meer »

Verzameldrang gebruiken om gemiddelde klantwaarde te verhogen

Menno Bouma Communitybuilding Plaats een reactie

Verzameldrang kan zorgen voor een toename van de gemiddelde klantwaarde. Door de LTV of de Life Time Value van een klant te verhogen hoef je niet constant te jagen op nieuwe klanten, maar kun je meer omzet halen uit bestaande klanten.

Lees meer »