Een online community manager is de aangewezen persoon voor het beheren van je community. Zonder een online community manager wordt je online omgeving een schip zonder sturing.
Community succesvol opstarten doe je met deze 5 tips
Een community succesvol opstarten helpt bij het krijgen van nieuwe klanten en het binden van bestaande klanten. In dit blog krijg je 5 tips om een een vliegende start te maken met je online community.
Klantenservice van je bedrijf effectief maken met deze 3 methoden
Klantenservice effectief maken, dat is wat de meeste bedrijven graag willen. In dit blog leg ik je 3 methoden uit om je klantenservice effectiever in te richten. Door hier aan te werken worden meer klanten beter geholpen en voorkom je dat de kosten voor service medewerkers te hoog oplopen. Laten we snel starten.
Lidmaatschap met community gebruiken als verdienmodel met deze 3 methoden
Een lidmaatschap met community is een prima verdienmodel om je klanten beter te kunnen helpen en om terugkerende omzet te genereren. Met een community kun je de meest waardevolle plek binnen je vakgebied worden. In dit blog zal ik je 3 methoden uitleggen om een lidmaatschap als verdienmodel te hanteren.
Verzameldrang gebruiken om gemiddelde klantwaarde te verhogen
Verzameldrang kan zorgen voor een toename van de gemiddelde klantwaarde. Door de LTV of de Life Time Value van een klant te verhogen hoef je niet constant te jagen op nieuwe klanten, maar kun je meer omzet halen uit bestaande klanten.
Lidmaatschapsmodel gebruiken in je bedrijf om deze 5 redenen
Lidmaatschapsmodel gebruiken in je bedrijf? In dit blog deel ik 5 redenen om hier gebruik van te maken.
Community tips; 5 Tips om meer leden te krijgen in je online club
Een community begint pas echt te leven als je meer leden krijgt. In dit blog artikel krijg je 5 tips om meer leden te krijgen in je online community.